Viața de event manager: o minune!

Planificare, organizare, multitasking, atenție, detalii, viteză!
Despre asta e vorba și, trebuie să recunoaștem… e SUPERB!

Imaginea de mai sus descrie tare bine ideea de bază 🙂
Exact așa e și un event manager – o stea, alcătuită din multe puncte unite, înconjurat de multe alte stele, stele unite între ele; înconjurat de un tot.

Lăsând deoparte metafora,
Un event manager este centrul evenimentului său:

  • este persoana care deține „the bigger picture”;
  • este cel care structurează și planifică lucrurile;
  • este cel care deleagă task-uri și coordonează munca între departamente;
  • este cel care gestionează CRIZA – de orice fel;
  • este cel care trage linia;
  • este sufletul evenimentului;

Iar atunci când tragi linia la toată lista asta lungă, „sufletul” este cel care te face să spui că vrei să mai treci o dată prin toată minunea asta de nebunie de treabă! 🙂

Pentru că „universul” de task-uri este atât de larg, suntem cu toții conștienți că întotdeauna e loc de creștere. Și că întotdeauna ne putem îmbunătății organizarea, strategia și planificarea. Pentru că „universul” unui eveniment este atât de larg, știm bine că întotdeauna vom avea nevoie de networking. Și mai știm că relația de colaborare, că rețeaua de colaboratori e ca AERUL.

Și mai știm că în fiecare eveniment este vorba de un IMPREUNĂ.
La fel și în această lume a evenimentelor!


Despre toate acestea vom discuta la Dynamic Event Conference!
‘Cuz this year, we’re building (all, together) the galaxy!

Deci vă așteptăm cu mare drag!

2 aprilie 2019 | The Office Conference Centre
Te poți înscrie AICI!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *