PR = event planner?

Bineînțeles!
Cum așa? Read ON 🙂

Departamentul de PR este unul dintre cele mai complexe departamente dintr-o companie. Adesea, volumul de task-uri este invers proporțional cu numărul membrilor din echipă, ceea ce duce la un ritm de muncă alert, care necesită o foarte bună organizare și structurare.

Ați putea zice că… din acest punct de vedere, putem pune „=”-ul între contextul de muncă al unui PR-ist și cel al event manager-ului.

But there is more!
…căci zona de organizare de evenimente revine tot acestui departament 🙂

And… here starts the magic!
Da, într-adevăr, unele zone (poate chiar majoritatea) se externalizează, însă, cu toate acestea, PR-istul trebuie să aibă toate abilitățile unui event manager bun pentru reușita evenimentului.

COORDONARE!
Indiferent ce și cât se externalizează, coordonarea tuturor lucrurilor rămâne în mâinile lui (e despre acea galaxie despre care tot spunem noi).

COMUNICARE!
Comunicare internă, comunicare externă, comunicare pentru eveniment, comunicarea evenimentului, comunicarea cu presa… mai zic?

NETWORKING!
Ca PR-ist, rețeaua de oameni e totul! Networking-ul, conexiunile în exterior – formează un ecosistem de care depinde extrem de mult reușita evenimentului.


Vă așteptăm cu drag la Dynamic Event Conference!
This year, we’re building (all, together) the galaxy!

Va fi un context care va facilita networking-ul la maximum și care vă va aduce mai aproape de structură, de comunicare, de relaționare.

2 aprilie 2019 | The Office Conference Centre
Te poți înscrie AICI!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *